HejaAn

I brist på annat. Uppdaterar om en underbar helg när jag orkar! OM DIG Namn - Lovisa Bor - Stockholm Syskon - Tre "riktiga" och två "Låsas" <3 Född - 930112 Ögonfärg - Klarblå Längd - 158 (?) Höger eller vänsterhänt - Vänster Stjärntecken - Stenbock Hårfärg - Blond blä )= Födelseort - Va? Där jag föddes? Södersjukhuset DAGENS Låt - Mångamassor Saknad - Julafton, laptop, stickis! Kläder - Pyjamas och tassmorgontofflor som är enorma! Mat - Musli med mjölk! Köp - Inget... Göra sen - Klä på mig, baka, stickis Godis - Senare? Julgodis :) SVARA ÄRLIGT Tycker du om att plocka svamp - Om man slipper insekter Tycker du om godis - JAAAA! Hur många ggr i veckan äter du godis - Farligt många x) Äter du ofta nyttigt mat - Jag äter ofta bönmix, nyttig som jag är! Du ger mycket komplimanger till andra - Till de som förtjänar komplimanger, ja Är du nöjd med ditt förnamn - Jaa, det är jag nog Du tycker du själv är smart - Ibland Vad är sämst hos dig - Mitt självförtroende, mitt utseende, min brist på mattekunnskaper Vad är bäst hos dig - Att jag älskar alla mina vänner och är otroligt glad för att jag har så många, även fast jag inte fattar varför folk vill vara med mig Har du bra självförtroende - NEJ Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Väldigt olika, men inte särskilt mycket, man har ju ett liv, hhahahahhahahah x) Du tycker om att vara med det andra könet - Bara folk är snälla, liksom Känner du dina grannar bra - neeeej Är du en Björn Borg-fjortis - OFC<3:)<3 Vad är det första du tänker på ordet skola? - Stress, press Har du någon gång skolkat - pga mobbning, ja Spelar du något instrument - Jag kollar på när andra gör det, i alla fall Sporter/aktiviteter har du gått i - Stickcafé, teater, simkurs (fyra år, lärde mig inget) och SSU (Socialdemokraternas ungsomsförbund) Har du några tatueringar - Vill ha ett fint Harry potter- citat någonstans, kanske bakom ena örat eller någonstans stans diskret. Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag - Olika... Tycker du om djur - JAAAAA! <3 BRUKAR DU Sova - Hihi<33 Ta mediciner du inte borde ta - Nejsan Snusa - blä! Klä dig i svart - Ibland, men inte helt Lita på folk - För ofta, tyvärr Drömmar mardrömmar - Ja, blä Gå i skolan - Ja Gå i kyrkan - Neeeej Vilja dö - Förut HAR DU För många vänner - Man kan aldrig ha för många Någon psykisk sjukdom - Nej Skadat någon - Ja, men inte allvarligt Färgat håret - Japp Några piercingar - Örat Egen dator - JA! MEN DEN SKA UT FÖR JAG HAR FÅTT LAPTOP, HAR NU TRE STYCKEN LAPTOPAR. Haha, låter bortskämt men.. Gjort bort dig rejält - Haha, allt för måna gånger ÄR DU Snäll - Hoppas det! Seg - Ibland xD Söt - Nej, never. Klantig - HAHA OM JAG ÄR?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Oj... Det där var knepigt att läsa, men jag lyckades. =)

2009-12-21 @ 18:08:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0