Jag är KORT!

Det finns fördelar med att vara kort, och det finns nackdelar. Men eftersom jag ska försöka peppa mig själv så blir det fördelar här nu!

1: Man passar bra i klackskor (jag tycker inte det passar på långa...)
2: Det finns ofta kvar ens storlekar på typ byxor på julrean!
3: lärare ber en inte att t.ex. dra ner kartor och sådant. (haha!)
4: Man får plats att sova på mindre ytor (jag har får ofta sova i soffor och sådant medan alla kompisar får trängas på golvet!)
5: Det är ju tråkigt att vara "normallång".

Det finns säkert fler fördelar. men jaja!

Vad tycker n? Är det bra att vara lång eller kort? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

En till bra sak med att vara kort är att man inte behöver böja sig särskilt långt när man tappat något... (hahahaa.. jag vet jag är så tråkig :P)

2009-12-13 @ 23:10:33
Postat av: Jessica

Om man är kort kan man lättare få en gratisresa för man har lättare att få plats i en resväska.(Jag skyller mina dåliga skämt på att jag är trött...)

2009-12-13 @ 23:12:59
Postat av: Jessica

Fast å andra sidan drar jag alltid tråkiga skämt... Det är nästan lite tragiskt. :P

2009-12-13 @ 23:16:43
Postat av: Josefine

bra fördelar du kommit på. Dessutom är du ju faktist längre än mig :P

Helt klart tråkigt att vara normallång.



God Jul-Kram!

2009-12-24 @ 00:46:11
URL: http://stoppamigjunilillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0