Jag har haft en bra dag

Idag (i går) började jag skolan kl 11:40, och eftersom jag inte är någon jättemorgontrött drog jag till jobbet, fick ihop två timmar!

Efter skolan drog jag till stickis och det blev glass och en macka till middag. Hälsosamt, jag vet. xD
 
Idag (i går) har jag ätit:
Frukost: En macka.
Lunch: Grönt Äpple
Middag: En mörk fralla och en glass.
Sedan har jag druckit tonvis med lightläsk, haha!

Nu ska jag gå och locka håret, gör oftast det kvällen innan, lockarna ser mer naturliga och snygga ut då. I morgon blir det träning med Michelle. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag förstår inte hur du klarar av dagen när du bara äter ett äpple till lunch. :P

2009-12-08 @ 15:47:39
Postat av: Gabriella

Jag hoppas att Michelle märker om du missbrukar det där med att träna och äta mindre! Det är inte bra. Ät mer och hälsosamt i kombination av träning istället.



Kom dock ihåg: Det behövs inte, du är normalviktig! -.-'

2009-12-08 @ 21:14:10
URL: http://fantasyyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0