LAPTOP?

Jaaa, min dator fungerar hyfsat, men jag vill så ha en laptop! Så jag har börjat kolla runt lite...

Men jag är inget teknikgeni. Det jag söker är en helt OK dator med bra hårddisk, DVD-läsare och som inte är mindre än femton tumm eftersom jag ser så jävkla dåligt. Jag har inte hittat mycket, om man säger så.

Jag vet att du, Gabriella, läser min blogg och köpte dator i somras. var den bra? billig? bra företag?

Alla som vill får tippsa, men eftersom ca 1% av mina vänner läser min blogg så räknar jag inte med så mycket. Får ringa folk också!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Men jag köpte en minidator. :) Och den är ca 10 tum.

2009-12-14 @ 06:46:34
URL: http://fantasyyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0