Livet är roligt just nu!

I morgon blir det en kort skolavslutning+ julfika med klassen, eftersom jag varken gillar struvor, pepparkakor, skumtomtar eller ischoklad blir det väll att jag får köpa en torr lussebulle på ica. Det är väldigt gott, och mycket russin ska det vara. Den får vara ganska liten också, de jäklarna är så itroligt mättsamma. Det blir i och för sig min lunch och är tvungen att vara mätt i flera timmar för... ...Sedan ska jag spriiinga in till stan med hjälp av tunnelbanan och möta upp hanna (Lollan) och vi drar till Karlstad för ännu ett Harry Potter- event! Är pepp som tusan och i Karlstad kommer jag träffa människor jag inte träffat på över ett år! Det ska bli så otroligt kul, vi kommer ett dygn innan alla andra och ska hjälpa till att fixa i ordning, antagligen. Känns bra eftersom jag känner att jag lägger till massa besvär eftersom jag är veggie och inte äter ost. Men jag sa att jag kan äta bönmix hela helgen så att det inte blir så mycket jobb. Så fint av dem att fixa allt. <3 JULBAL 2009, kommer eventet att heta, och då ska det såklart vara julbal också. MYS! Just nu är jag hemma hos mamma, vi har en lite mor och dotter- kväll. Har ätit Konsums egna chokladpraliner- så OTROLIGT goda. Blir nog sängdags tidigt för jag fick inte sova något i natt eftersom byggställningen försökte fly (renoverar om utsidan av huset...) i vinden. Katten kräktes, stackarn, så rädd var hon. <3 Jag torkade upp, gav henne en godis och klappade henne. Älskade Selma. <3 Neej, nu ska jag gå och krama mami, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0