Någonting jag undrat länge, länge!

Hur klarar folk av att umgås med samma människor nästan gämt? Blir man inte otroligt trött på varanda? Kanske jag är lite bortskämt eftersom jag har många vänner med olika intressen...men ändå.

Jag skulle t.ex aldrig klara av att umgås med människor från klassen varje dag...jag träffar ju dem under skoltiden, liksom. Hur klarar sig folk på intenat, egentligen? Du går man inte bara i skola med folket utan måste även bo med dem! Jag skulle i nuläget inte vilja bo med en kompis...jo, becka kanske. Men you get my point? Jag skulle till och med bli trött på henne ibland.

Jag kräver variation. HP-snackande ibland, Barnslig humor ibland, Klädersnckande ibland, Kärlesprat ibland, promenad i timmar i bland osv. Det är ganska få (av de jag känner) som kan göra allt det, liksom. Jag ärr nog en mångsidig människa, vilket jag tror att är bra, då blir man aldrig trött på någon. :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror att de flesta människor är mångsidiga men att man ofta hamnar i olika roller beroende på vem man umgås med och därför också öppnar upp olika sidor beroende på det.

2009-12-09 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0